2006. július 18., kedd

Újabb fogacska

Csengének megjelent az egyik elsőfelső foga!!! Dagadt az ínye, és valszeg emiatt kicsit feszült. Persze sokat dob rajta az is, hogy a tápszert egy hétig nem etteitta, így a folyadékhiány is jelentkezett az anyagcseréjében. emiatt egész héten nagyon ragaszkodott az anyjához, szinte folyamatos jelenlét kellett neki, elég nyűgös, illetve hamar elveszti a türelmét. Nagyon bújik a mamához, ugyanakkor rendkívül édesek. Persze az alvása is jóval zaklatottabb.


Ja, és amióta kibújt az újabb fogacska, most már tudja csikorgatni is őket. minden nap van valami új mutatvány, na. :)
Volt olyan is szombaton, hogy Mamma fogta Csenge két kezét, és Csenge állva 3 lépést tett a puff felé. Csodamóka!


Valamelyik reggel pedig - amikor láttam, h Mamusnak elege lett - átmentem 6kor Csenge szobájába vigasztalni , de amikor átértem, pont abbahagyta a rövidke nyöszörgést. Gondoltam ledőlök mellé, és 9-ig durmoltunk, jól el is késtem a munkából. Viszont ilyen jót ritkánaludtam, mint abban a 3 órában, a kislányunk melletti ágyon, egymás szuszogását hallgatva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése