2007. augusztus 14., kedd

Appa szigeten

vége a szigetnek, kafa volt, csak így nagyon fárasztó. ugyanis kb. 10 év után újra hetijeggyel nyomultam, mégpedig Krisztóval. 1 napot ki is hagytunk, meg is bántuk (Tool jó vót állítólag). egyébként meg szinte minden nagyon jó volt, mindenképpen megérte.
Ráadásul szabit vettem ki, és délelőttönként rendbehoztuk a ház frontját, verandáját.


manu chao nekem annyira nem jött be, meg a killers se. quimby szokásos kurtajó volt, örömzene. yonderboi zseniális, élőben nagyon komoly darabnak sikerült. good/bad/queen szintén csúcs, annyira komoly kis csapat, meg annyira eredeti a hangulata.
chemical brothers meg annyira aggresszív audovizuális zaklatást adott, hogy ilyet még nem láttam, remegtek a lábaink, kerekedett a szemünk, ugráltunk végig, dúrva volt. palotai még mindig zseniális, és még mindig nehezen sikerül elcsípni.
madness ismert része nagyon nagy flash volt, igazi. neo szar volt, rosszul is szólt, és ráadásul el is áztunk akkor durván. ezt követően már fel voltunk szerelve, esővel gond nem volt. de ekkor totálisan eláztunk.
hives jó. kispál első fele tök jó volt, aztán kicsit elhűlt. nine inch nails kicsit halk volt, végig fényképeztem Krisztóéknak. :) egyébként meg jó zene. ezen a napon a zagar volt a tuti, rettenetesen profi, ők a felfedezettek idén nekem. átvették a neo helyét.
faithless is piszkos jó volt élőben, ledöbbentem azon is. pannonia all stars meg kifejezetten aranyos. juliette is király volt, nagyon jól tolta a nőszemély, igazán profi volt. a zene nem volt nagy eredeti cucc, de a műsor az hibátlan. korai meg mint szok.


egyszóval, nagyon jó vót, csupacsupa döbbenetesen jó koncert volt, minden szempontból. jövőre is biztos megyünk, remélem, tudják tartani a színvonalat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése