2007. szeptember 24., hétfő

Török nyaralás - Hétfő – Mehmet napja

Mivel reggel még nem tudtuk, hogy Mehmet ráér-e, így a közeli Konakli-ba mentünk át vásárolni, ez kb. 5 km. Itt veszegettünk dolgokat, elsősorban a nők maguknak papucsokat, Csenge is kapott egy delfines úszócipőt a jövő szezonra. Itt Mehmet-tel lebeszéltük a találkát, aztán ebéd, csendes pihenő. 5kor jött értünk a transzferrel, ami végigkísért egész estig. Először a naplementét néztük meg egy hegyi teraszról, amit én a hegy tetejéről a várból néztem volna, de nem nagyon tudtuk megértetni magunkat, mert kikopott az angolunk. Aztán meg bementünk a városba kajálni, nagyon jó kis török étteremben nagyon jót zabáltunk.
Eközben beszéltünk rengeteg dologról, főleg gyerekről, munkáról, meg arról, hogy a Főnöknek milyen jó, hogy nyugdíjas és semmit nem kell csinálnia. :)
Csenge is nagyon nyitott volt kivételesen, Mehmet-tel és a sofőrünkkel is nagyon sokat incselkedett, viccelődött, igazán jó hangulatú este volt. A kilátás és a kaja is zseniális volt. Persze nyilván Csenge is az étteremben kakált, ott meg mivel nem nagyon van pelenkázó, ezért két széket bevittünk egy autó mögé, szóval szabadtéren tettük tisztába.

| | | |

Mehmet-nek is elmondtuk, hogy jó a szálloda, csak mintha kicsit használt lenne. Ő is egyetértett ezzel, mondta, hogy hát az oroszok, meg ugye mégiscsak több, mint 600 szobás a történet. Meg hát ugye kevés a 7 nap, meg Csengével nagyon fárasztó: folyamatosan mászkál, szalad, medence mellett meg csúszos/lépcsős területeken, folyamatosan ott kell lenni a közelében, főleg este, mert néha bizony butaságokat csinál. Reméljük, hogy a veszélyérzete fél éven belül kifejlődik, és akkor nem kell mögötte rohanni. Meg mindig elkap minket is a hév, annyira jó lehet itt élni, olyan gondtalannak tűnik minden, és ehhez tökéletes a környezet is.

Holnap éjfélkor meg megyünk a reptérre, szóval lájtos nap lesz, szerintem korán lemegyünk a tengerre, aztán délután meg komolyabb csendespihenőt tolunk mindahányan. Pont nem jó ez az egy hét, mire belemelegedtünk, felvettük a ritmust, addig eltelt 4 nap, oszt ugye akkor már túlvagyunk a felén. Úgyhogy legközelebb meg kell próbálnunk valami hosszabbat. Viszont jövőre már kevesebb utalványunk lesz, meg hát ki tudja, lehet, hogy Mammával már a következő gyermeken dolgozunk.
Csengének is nagyon tetszett az egész, nagyon sok gyermekkel ismerkedett meg játszott, az evésén kívül szépen felkészült a bölcsire, ahova ugye szoktatásra kerül hazaérkezésünktől szmítva 24 órán belül. Kicsit talán még hisztis, de hát 2 éves kiscsaj. Viszont annyira jó látni, ahogyan elvan a gyerekekkel, a babákat a babakocsiban nagyon sokáig képes pátyolgatni, és néhány nem-orosz nagylány meg annyira anyásan vitte Csengét sétálni, meg mondták neki a dolgokat külföldiül.

Egyébként nincs is annál viccesebb, mint leírni a nap történéseit az erkélyen, néha hallva a tenger nagy hullámainak csapkodását, miközben a (majdnem-tele)Hold bevilágít mindent.

| | |

1. Én is arra gondoltam most, hogy ha ennyire királyul gyerek barát lett Csenge, akkor jól jönne neki most egy kistesó. Viszont azt is mondtátok, hogy jövőre esküvő és hát az nem jó, hogy az ember (főleg Krisz) nem ihat a saját esküvőjén.... Most akkó mi lesz?:)))))