2008. április 16., szerda

napi ügyek

mostanában Mamus sokat ügyködik az esküvőn, főleg a meghívón. Mondtam én, hogy túl nagy felhajtás az esküvő.
A bölcsiben meg botrány is volt, mert Nagyika elmondta otthoni kirohanásomat pár szülőek, így a szülői értekezleten a fő téma az volt, hogy mi alapon mondja azt apuka, hogy a gyerekek csúfolják Csengét, és nahát az meg már minden határon túlmegy és rosszul esik, hogy az is felmerült , hogy kivesszük Csengét a bölcsiből.
Persze otthon azt mond az ember, amit akar, de azt nyilván nem a széles nyilvánosságak szánja. Mindenesetre ment az idézgetés, a szavakon való csámcsogás, és a világ egyik legégőbb helyzetével találtam szembe magam. dadogtam, magyarázkodtam, de valszeg már sosem lesz olyan a bölcsi, mint eddig. merrt a dadusok - teljesen jogosan - nem fognak bennem/bennünk bízni már soha többet. De most mit mondjak, azt nem akartam leplezni, hogy igenis szoktam anyázni, ki szoktam engedni a feszkót. Megjegyzem, utána több szülő is jött hozzám panaszkodni a bölcsire, a dadusokra, de nekem semmi gondom nincs. Csak hazamentem egy kurvaszar reggel után, hogy elutazzunk Sopronba, és ki kellett engedni...


Nem tudom, hogy ezzel függ-e össze az, hogy miközben Marika néni azt mondta korábban, h Csenge maradjon, a bölcsivezető néni ma azt mondta, hogy Csenge oviérett, és menjen oviba. Ezzel nem is lenne baj, mert inkább az oviban duplázzon. Ott több a program. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése