2009. február 17., kedd

nyomiapu

kezdődött az üzleti liga utolsó meccsén, ahol is minimális félrelépés (boka) kivédése nyomán valszeg annyira meggörnyedtem, hogy csöpp becsípődés keletkezett a derekamnál. Ez csak másnapra, keddre volt gázos.

Aztán a következő meccsen, szombat reggel egy ukrán dinoszaurusz esett rám oldalról, miután Lukival megbirkóztak. Csakhogy a térdem így oldalirányban befelé koccolta a földet, és annyira fájt, hogy azt nem lehet szavakba önteni. Ordítottam. Aztán meg dühöngtem, hogy visszajöttem 4 hónap pihi után, másfél hónap játék, oszt megint kampó.

A következő napokban igen nyomorék voltam, sem ülni, sem feküdni nem tudtam, menni meg végképp nem. Kedden csontkovácshoz mentem, aki nagyon szépen rendbetette a térdem (ezen le is döbbentem), és a hátamat is kigörcsölte, nyomkodással meg tűvel (!). Csütörtökre bejelentkeztem Kalocsára, de ez már a másik sztori. Röntgenre is elmentem a Visegrádiba, ott meg törést nem, viszont porckopás jeleit kimutatták. Hurrá.

Egyszóval hwg papa megöregedett, a kasztni már nem bírja a strapát. Mongyuk kemény volt a január-február, két liga, edzéssel, szinte végig nyerés. Megvolt az ára. Rehab hetek jönnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése