2009. március 29., vasárnap

Boróka

Aztán szombaton nagyon jó idő lett, így Csengével a szabadban töltöttem a napot. Délelőtt nagyon sokat voltunk a játszótéren. Az első órában nem sokan voltak, de aztán 11 felé már - egy iskolás osztállyal kibővülve végül - vagy 50 gyerek. Ekkor már Csenge hazament, nem szereti túlzottan a tömeget. De nagyon sokat mászkáltunk, jáccottunk, és beszélgetett lányokkal a homokozóban. Hoppá. Meg ő volt az ötletgazda, hogy ordítva kergessék a rikítózöld lepkét - és ő volt az első is.

Később egy rendőrautó is elhaladt a játszótér mellett, ahol autónak nem szabadna, Csenge meg vad ordítozásba kezdett, hogy "Kaka-rendőr" (ezt ki a franctól tanulta???), meg hogy "Jön a rendőőőőőr!". De mindezt a hintában, torkaszakadtából. Szerintem a szülők mukkanni se mertek. Egyébként az egy, ami tőlem van, hogy piszkosul begurulok, amikor egy autó a járdát használja. Másfél évvel azelőtt Csengével lezártuk ezt a járdát, mert ott vágták le a kanyart a temetőjárók halottak napján. Mi meg visszafordításra kényszerítettünk 2-3 autót, mivel a járdára telepedtünk.

Alvás után várost irányoztunk elő, de mindenki inkább teszkóba ment, és ráadásul nem az ugrálóvárasba. Szóval mi Csengével bementünk a városba. Sajna nem volt semmi műsor, így "maradt" a fekete szökőkúton és a nullakilóméteren (itt van minden gyerek általában az egész belvárosból) történő csúszdázás. A kirakodóvásáron vettem egy csini sapkát, meg 2 vicces harisnyát. Mézeskalácsot, gumicukrot. Szóval jót mulattunk, ettünk.

Este aztán irány Szeged, ahol Borókára kellett inni. Sajna a fantabandából csak Rasiék meg én jelentünk meg, amit én a kétgyerekesek klikkesedésének tudtam be. :) Viszont annyira jót beszélgettünk a gyerkökről, főleg a döbbenetes dolgokat, amiket tesznek, mondanak, meg a súlyosan mókás beszólásaikat, mindent kisztoriztunk, és rengeteget rötyögtünk ezen. Meg eleve jó volt a hangulat, viccesek a kollegák is. Rodi is kibeszélt végre magából ezt-azt, jó volt. Boróka biztos jól lesz, habár tisztességesen senki nem rúgott be. :) Innen is minden jót a csasjoknak, meg sok sikert a kétgyerekhez.

Új idő szerint fél 4re értem haza. Hajnalban kint az autópályán stabil 12 fok volt. !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése