2009. március 15., vasárnap

fodrász

azé fontos mérföldkő, mert Csenge haja eddig nem volt vágva. Na jó, Mamma egyszer már levágta, de azt ő is elfelejtené, Csengével meg nem is emléxünk arra. :)

Szóval elmentünk fodrászhoz szombat délután, a fodrász (Heni - egyébként oda jár az egész család, csak a macska nem) rutinosan zárás utánra hívott minket. Aztán mindannyian meglepődtünk, hogy Csenge mukk nélkül, maximális együttműködéssel végigtolta. Szerintem piszkosul teccett neki a tükör, meg a sok kép, meg ugye eleve imádja, ha simogatják, óvatosan fésülik. És nem dőlt be a rémsztoriknak sem, amik nem urbanlegend-ek, hanem elsőkezű tapasztalatok voltak (csúcs a fejjel lefelé lógatott gyerek).

Azon vita ment, mekkora legyen a haja, én alig vállig érőt mondtam, mondván, ha nem jön be, megnöveszthető, de ha sokkal jobb lesz, akkor még fokozható - majd nyár előtt, ha meleg lesz. És nagyon bejött, egyszerűen tüneményes így is. Mondjuk én tudtam, hogy az lesz, sztem rövidebb hajjal is az lenne. De megnézzük, milyen a visszhang. Mummatz kicsit pityergett, hogy jaj, a seggig érő haj, de ugye már messze nem volt praktikus.


a fodrásznál

Szóval itt büszke voltam, csajra is, meg sztem a döntés is jó volt. Apró örömök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése