2009. április 11., szombat

uh vs szervíz

péntekre kocsi irány műszaki. időben emlékeztetett az ügyfélkapu, h lejár a forgalmi. elvittem hát a kocsit reggel a 2C-be. Mondtam, h jó lenne hamar, de előre mondták, h nem lesz gáz. Ugyanis 3-ra mentünk genejtikai uh-ra, ahol ugye minden porcikáját átnézik a csöppnek.


Persze nyilván nem lettek készen. A vizsgabiztos késett, így nem tudtam elmenni Mammával. Aki emiatt nagyon szomorú volt, meg én is, de hát ez van. Betti ment el vele, vitte is kocsival. Végülis semmi gáz nem volt, minden rendben van. Este Kecsón meg is néztem a videjót, ahol én feltűnt, h a gyerek csuklik. Állítólag ezt senki nem vette észre. :)






A vizsgálat miatt Mesiéket kértük meg, h hozzák el Csengét is. Így viszont hamar hazaértem, és kis ejtőzés után átmentem hozzájuk, de még nem voltak otthon. Aztán ahogy elindultam az ovi felé, már láttam is őket, de a kiscsajok lekoptattak, hogy most nem Csengéhez megyünk, hanem a Mesi szobájába mennek, ne zavargásszak itten. Végül Nóriák elhívtak, hiszen kulcsom nem volt, így igyak meg egy kávét. No meg nagyon jót dumáltunk a kertben, miközben a csajok a nyivalygás mellett közösen gyalázták meg a közös kert szépségét és csendjét. Volt fagyizás meg színes csokigolyóevés is.


Szóval érdekes és mozgalmas nap volt, még ha teljesen más is lett, mint terveztük. Este irány Kecsó, h szombaton megcélozzuk Gyulát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése