2010. január 23., szombat

Angélával

csütörtökön Angéláékkal mentünk szánkózni. Az oviban említette Mamma Csengének, h siessen, mert megyünk (minden egyes alkalmat kihasználunk), és Angéla az anyukájával is felcsatlakozott. Ők vitték el kocsival Csengét, Zalánt meg Mammát, én meg mentem utánuk. Nagy móka volt. Amikor szaladtam velük, rettentő sikoltozás volt (két csirke a szánkón), amikor meg a nagy dombról csúsztak le ketten, akkor meg az volt a móka, h én szaaldtam mellettük.

Pénteken is mentünk volna, de akkor a csajok úgy döntöttek, h Angéla ovi után eljön vendégségbe, így vendégeket fogadtunk. Iszonytató sikongatás, egymástól függetlenül egymás mellett játszás volt az egész, no meg kis csajhiszti. Mire belejöttek, vége is lett. Megbeszéltük, h folytatjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése