2010. január 31., vasárnap

hétévégén pesten rengeteg hó esett. annyi, hogy ilyet tán még nem is láttam pesten. kecsóról jöttünk, ahol szintén volt vagy 20 centi, építettünk is ott két embernagyságú hóembert, mivel nagyon jó, tapadós hó volt (bele is rokkantam az emelésbe).

na de amikor felértünk, ledöbbentünk. már eleve nem tudtam leparkolni, és amikor megláttuk a kertet, elhűltünk. télleg alig látszott valami, kábé 35-40 cm (!!!) magas volt a takaró. a tuják lepasszírozva, és semmilyen műtárgy nem látszott szinte a kertből, a tetőn meg olyan hótakaró, hogy csuda.

kiástam fél óra alatt magamnak egy parkolóhelyet, meg kiástam a tujákat is. gyönyörű és döbbenetes így Budapest. Csak az a baj, h (még napokig egyébként - a szerk.) nem nagyon mehet az embörfija bárhova, sem autóval, sem gyalog. ahol ugye nincs takarítva, szívás. Gyalog sem egyszerű eljutni a metróig, télleg csoda, h nem omlott össze a közlekedés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése