2010. március 27., szombat

ovimeló

Szombatra volt felkérve néhány apuka, mert bizony a csoportban is lecserélésre kerülnek a polcok, asztalasmeló, segíteni kell. Hárman sorakoztunk fel a vonalon, a 2 Márk apukája meg én. Egyikük asztalos, másikuk éjjel dolgozott, így hamar lelépett.

Végülis a cél az volt, hogy egy 4 m széles, 2,5 m magas polcrendszert rakjunk össze, beépaített szerkények ajtajának cseréje, illetve 2 kisebb szekrény, meg egy ajtó fölötti. Szóval nagy meló. Végülis 9-től 6-ig az oviban voltam, segítettem, amit tudtam. A másik apuka nélkül nem is lettünk volna meg, de megcsináltuk. Volt két asztalos srác egy cégtől, akik kvázi ingyen megcsinálták a tervezést és a kivitelezést, az ovi meg a terveik alapján megrendelte és kifizette az anyagokat külön rendelve. Mint kiderült, a tervezőagy Ica néni középső lányára hajt, így az anyós ereje nem elhanyagolható.

Szóval király meló volt. Folyamatosan jöttek a szenyók, kávék, bagózni lehetett az udvaron stb. 4 körül kiscsaládom is bejött, Csenge aztán ott is maradt estig velünk. De hát ugye dedikált óvónő, ráadásul Ica néni lánya (Niki) is nagy Csenge rajongó, így adott volt a VIP bánásmód. Sajt az ovihűtőből, bejárás az összes szobába, tornatermi látogatás, tetszőleges cipőket viselve. Én a tornatermet eddig nem is láttam, nagyon vicces. Kicsit alacsony, de egyik részében fullextrás kreszpálya, a másik hosszabbik rész meg tök nagy tornaterem rengeteg vicces játékkal.


Származási hely: Jön a tavasz
Szóval a srácok jól csinálták dolgukat, mi, apukák jól segítettünk, és a végén egymásnak köszöntük meg egymás jóságát. :) Közben még az igazgatónő is benézett, lemeózta a szitut. A végén hazáig kísért minket Ica néni, úgyhogy Csengének is, nekem is nagyon jó emlék az egész. És biztos piszkosul örültek a gyerkőcök. Az is érdekes, hogy az ezt megelőző években közel sem volt ennyi újítgatás, mert ha lett volna, akkor nem így nézne ki az ovi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése