2010. június 7., hétfő

reggeli sírás

na, mivel a Mókus csoportot felosztották 3 másik szobába, így Csenge (Katicába került) regegl kicsit bizalmatlan volt. És mivel az átmeneti 2napos csoportjába még nem érkezett Mókusos kollega, reggel elsírta magát, belémkapaszkodott, és sírt. Annyira elszoktam ettől, hogy én is nagyon meglepődtem, látszólag az óvónő is.

Hogy bírtam én ezt anno abölcsiben? :) Emlékszem, volt ott kemény egy hónapom, annyira szar hangulatban mentem dolgozni. Nem csoda. :)

Egyébként beütött a nyár, és kezd szétesni az ovi. Szabadságok, összevonások. A gyerek ne járjon oviba, biztos akarják hozni júliusban, meg júniusban? Nem, bazmeg, kiveszek 3 hónap szabit, és megcsináljuk életünk nyarát...

Viszont legalább ráerősítettek a szolgáltatásokra: 8-ára halasztották a légvárat, és most már lehet vinni fürdőruhát, mer pancsiznak, tusolnak. Ez vicces. Lehet, h össze kéne dobni egy komolyabb kertimedencére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése