2010. augusztus 11., szerda

nem

mégsem lett ottalvós, mert habár Fédra elaludt, Csenge nem nyugodott le. Ezért vacsi után még kétszer kért enni, de ezek valszeg alváskésleltető mozzanatok voltak részéről, így haza kellett hozni a pikkost. Ez van, este felpörög. És ugye mi nyugalommal szoktuk kezelni, tehát csend, gyerekek szétválaszt. Ő is olyan, mint én: ha mozgást vagy életjelet lát, nem tud elaludni. :) Majd próbálkozunk még.

Viszont tegnap Zalánt próbaképpen áttettük a gyerekszobába, közös meseolvasás, miközben Zalán persze próbálta megszerezni a könyvet, és hangosabb is akart lenni. Este aztán először Zalán elaludt, utána Csenge is bement, de sajna Mamma elaludt ott, és én is elbóbiskoltam (újra) a helyemen, így ottragadt. De eltekintve attól, h Mamma elszokott Csengétől (takaró teljes kisajátítása, cuppogás hajnalban), teljesen jó volt. Leszámítva azt, h a bébiőrt bekapcsolva felejtettem a hálóban, így elég furcsa dolgokat álmodtam hozzá a hirtelen és borzalmas recsegésekhez. :)

Örülök, h Mamma forszolta a próbálkozást, mert tegnap én passzoltam mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése