2011. október 13., csütörtök

hasika

Csenge tegnap jól volt egész nap, így ment ma oviba. Kicsit fájogat a hasikája, kicsit aggódom, hogy mi lesz így az oviban, hogy fog menni a korcsolyázás. Remélem, nem lesz nagyobb baja. Este nagyon elaludt, reggel velem kelt 6kor.Izgulok, hogy vajon jól van-e.

Zalán simán bement a bölcsibe. Lehet, h lekötötte, h megmosdott kicsit a bölcsiben (fikkantyút mostam le, erre ő is mosdott egy kicsit). Aztán valami zenélős játék ment bent, kérdeztem, mi ez a zene. Ő mondta, h "zenne", oszt sepuszisepá. besétált, oszt megkereste a zene forrását. Még bevittem külön a farkast, elköszöntem, semmi hiszti. Nagyon jó fej volt.

Este alvás után hallottam zajt, oszt kimentem egyet bagózni. Akkor láttam, h Macsó cica a fészerek tetején mászkál, és le akar jönni. Végül lejött a kistetőre, onnan simán le tudtam venni, nagyon dorombolt, oszt visszavittem Márti néninek. Ő nagyon örült, mondta, hogy megint átszökött a szomszédba (mármint a macs). Márti néni szétcsúszott, Pistabá munkaasztaláról mindent kidobott a kukába tegnap délután, oszt simán szembe letagadta Mammának, miközben ugye Mamma látta ezt. De élethűen tagadta, érdekes, h mi van, ha télleg nem emlékszik erre. Jöhetnének már Endréék. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése