2011. november 20., vasárnap

munkásnap

ma kivettük a szabinkat, oszt otthon maradtunk. tegnap amúgy is mentünk folyamatosan, a suli után pláza, teszkó, Fédráék. Így délelőtt folytattuk a cseréphordást a padlásra, tegnap egyedül toltam fel 100-at, most Márti nénivel meg Pistivel kb. 200-at. Közben Mamma tákolta össze a lombot a kertünkben, két nagy zsák lett tele. Ezzel el is ment a délelőtt, a déli harangszóra fejeztük be. Végre láthatóan megfogyatkozott a cserép a folyosón. Délután Zalánnal szunyáltam, közben Csenge kézműveskedett Mammával, nagyon szép lett a szalvétás-hókrémes falapocska, meg nem mondtam volna, hogy ez itthon készült. Alvás után nem volt kedvem cserepezni, így Pista bá szakértelmét igénybe véve feltettem 12 hófogót, közben úgy-ahogy az ereszt is kitakáztam. Ezzel be is sötétedett. De fasza lett, Márti néni el volt ájulva a meglepetéstől. a legviccesebb az, h mint falun, az arra jövő látásból ismerős emberek megkérdezik hogy mit csinálunk. Mi meg mondjuk hogy nincs baj, csak hófogó. mindenkivel vált Pistabá 1-2 szót, főleg kutyásokkal. Szóval nagyon vidéki. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése