2011. december 10., szombat

tejfakk

na péntek este tejfakasztó pótló rendezvény. elvileg 10-től indult, így Csengét Nagyikára hagyva bementem a Főtérre. Autó le, oszt Krisztó hív, h még odavan céges punnyadóvacsorán, így menjek a Homokba, Andreas már ott unatkozik. Így hát odatoltam a szekeret, oszt szépen gyűlt a banda. Végül éjfél körül jött Krisztó, már mindenki tök ki volt akadva, viszont jót dumáltunk mindenféléről. Ráadásul a kollégák nem ültek hozzánk, így Krisztó itt volt félórát, aztán meg ott. De jókat röhögtünk, Roland nagyon jókat szólt be Andreasnak. Aztán mentünk tovább egy füstös, füstszagú kocsmába, ahol már nem bírtuk sokáig. Andreas kidőlt és eltűnt (valszeg taxi), aztán mi is befáradtunk 4 óra körül már. Régen volt már ilyen, na. Másnap reggel iszonytató tarkófájásra ébredtem, gyógyszer meg kenőcs után elmúlt 20-30 perc alatt, oszt aludtam még rá egy kicsit. 3kor el is jöttünk, 6kor meccs volt, másnap reggel meg 10kor meccs. Utóbbit meg is nyertük, de jó fárasztó hétvége volt. Mivel azonban Csenge a köhögés miatt a nagyágyon aludt velem, kipihentem magam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése