2012. november 18., vasárnap

Micsoda meccs

Vasárnap délelőtt meccs volt. Sok meccset néztem a héten, elhatároztam, h bátrabb és viccesebb leszek. És sikerült. Nagyon ment a játék, legalább kettő plusz egy dobásos betörés, asszisztok, még egy tripla is beesett. A többiek is nagyon vágták, egy jóval erősebb csapat ellen néha őrjöngtünk a pályán, nagyon jó volt ordítani, ugrálni. Tényleg szép játék volt, még ha a végére el is fogytunk, és kikaptunk. Tulajdonképpen nyertünk. :)

Annyira elfáradtam, h nem tudtam fókuszálni, nem tudtam olvasni. Úgyhogy be az ágyba megint Zalánnal. Délután szintén többéves adósságot törlesztve megcsináltam Mamma szekrényének lógó ajtaját, Zalán segítségével. Kedvet kaptam így megcsinálni pár dolgot, úgyhogy ez lesz az irány a hétvégéken. Fészekrakó ösztön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése