2007. december 20., csütörtök

Dögrováson

Csenge decemberre már durván beteg lett. A Mikulásra már egy többnapos szünet után mentünk, akkor láz meg hasonlók döntötték le. Ez engem is lezúzott, nekem is kellett 2-3 nap pihenésre. Én nem voltam taknyos, csak ledöntött egy kis láz, de Csenge végigtaknyozta az egész időt. Pontosabban a bölcsi kezdete óta taknyos.


Eztán jött viszont a neheze, visszamentünk a bölcsibe, és 3 nap után ismét beteg lett Csenge, de most már a kemény, hányós-fosós vírust kapta el. Arra értünk haza valamelyik melóból, hogy telehányta a nappalit, a szőnyegnek annyi (csokipuding). Viszont erőlködtünk, hogy most már ne legyen infúzió, mert eddig minden hányásnak az lett a vége (kétszer). Hiszen olyan zsenge, egyből legyengül. Így csináltuk a kevés hideg víz technikát, no meg kúp, és végül reggelre úgy-ahogy rendbe jött. Ezt követően viszont jött a hasmenés, szóval fél kiló zutty. Másfél naponta volt fosli, de akkor a pelus minden oldalán, még felül is jött kifelé a trutyi. Zseniális.


December 15-én a karácsonyi partink volt, zsírszállodában, az InterContinental-ban. De nagyon jó volt végre (újra) a buli, teljesen olyan volt, mint 7-8 éve, piszok jókat dumáltunk, röhögtünk, igazán jólesett. De mikor hazaértünk 4-re, Mamma már nem volt jól, végigokádta az egész délelőttöt. Másnap este jött Nagyika, de ő már egészen jól viselte, pár óra alatt leyomta a vírust. Aztán jöttem én 18-a körül, én meg már nem is hánytam. Viszont már dolgozni nem mentem, nehogy valaki elkapja ezt a borzalmat karácsonyra. Azóta nem is dolgoztam bent, Mamma is csak a szülinapjára ment be ünnepelni. :)


Csengét sem ajánlotta a doki bölcsibe vinni, mondván most ne vigyük be 3-4 napra, mert megint elkap valamit, és most télleg zsenge. Szóval Csenge decemerben volt vagy egy hetet a bölcsiben, tán még annyit sem. De gondolom mások sem nagyon voltak, a 9-i hét elejé fél 10kor Csenge volt a harmadik versenyző a 10-ből. Szóval dögrováson volt a banda. Pedig már télleg nagyon móka volt a bölcsi, ha nem is eszik, de minden más megy, játszik, zsiványkodik, mesélget néha, és tényleg a társakról beszélgetünk mindig. Hogy Dominik mit csinál, meg Fogi (Bogi) mit szokott játszani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése