2008. szeptember 9., kedd

első hét az oviban

hát nagy nap volt a hétfő, mert Csenge oviba ment. A bölcsiből való elballagás csak ezért volt kicsit könnyebb. Nagyon készültünk. Persze hiába.


Szoktatás lévén, mamma bent volt Csengével, és neki a gyerekanyag - a dzsipóság miatt - nagyon nem teccett. sajna nem egy budai ovi, de hát ez van. mindenesetre elvolt a kiccsaj, de hétfő estére belázasodott. semmi egyéb, csak láz. furcsa, de mondtam, hogy ne parázzunk, ne doki. aztán kedden sem múlt, így persze ovi kampó, szerdára is kiírtak minket az oviból. Mamma elment dokihoz, az csütörtökig kiírt, de effektíve nem írt semmit, de mire, hisz csak láz. A rengeteg pihi viszont meghozta az eredményt, szerda reggelre semmi baj sem volt. Ekkor jött nagypapi is délután, és nagyon vicces napjaink volak innen, már amikor délután hazaértem. Bicajozás is volt, meg általában nagy zsiványkodások.


Leszámítva azt, hogy csütörtökön a jóllét ellenére simán hazaküldtek minket az oviból, mivelhogy a doki csak péntekre engedte. Emiatt feszült is lettem, no meg pénteken reggel Csenge nagyon nyűgös is volt az oviban való leadáskor. No meg az én kálváriám csütörtök este kezdődött, hirtelen vadul leromlott az állapotom, és láz-fájdalom gyötört, minden porcikám sajgott, mozogni se bírtam. Pénteken nem is mentem dolgozni, egésznapos pihi, szombaton is. Nekem vasárnap reggelre múlt el, ahogy jött. Kemény volt, mert tényleg semmi orrfolyás, köhögés, csak globális láz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése