2008. szeptember 25., csütörtök

Rodosz - harmaccor is Rodosz

Most úgy terveztük, hogy félig ejtőzős nap a part közelében, napon, aztán délután alvás után irány ismét Rodosz. Sikerült is így alakítani a napot, 3 körül indultunk neki a városnak. Lementünk a szállodai buszmegállóba, ahol 10 percen belül jött a busz. Célunk először a piac volt, aztán a nőknek az óvárosi piac, nekem meg a 9-10 évvel ezelőtti szálloda megtalálása. Előtte ittunk egy jegeskávét, amit ledöntött egy macska: galambkergetés közben belerohant az asztalba, pohár kidőlt, macska el. Nem volt kínos. :)

Túrám során meg is találtam a szállodát, habár valóban nem volt egyszerű: sejtettetm, hol van, de végül bolyongás során lett meg. Meglett a régi étterem is, meg a bolt, ahol vásárolgattunk. Nem nagy jubileum, de akkor is fíling. Egyúttal a kikötőt is bejártam rendesen, gyorsan. Így lett teljes a rodoszi képgaleri. :)

Aztán visszamentem az óvárosba, befejeztük a vásárlásokat, aztán irány a buszpályaudvar, ahonnan haza. Itt 5 percet sem vártunk a buszra, ami egyébként 2 euró volt a szállodáig, és a buszsofőr nagyon vadul vezetett. Egy magyar család is felszállt kisgyerekkel, ők aszonták, 50 percet fagyoskodtak a megállóban. Nem értettük.

A szállodában ismét korán elvonultunk, nyilván csak a minidisco után. Magunkhoz képest piszok gyorsan összepakoltunk, aztán meg hajnali kelés, busz, repülő. Francba. hiányzik a munka már ilyenkor, de jó volt, h eszembe se jutott egy hétig. :)