2009. február 27., péntek

ultra-dögrovás

Na, a nyomorékságomhoz, illetve Mummacc reppelős állapotához szupermód beütött egy jó kis influenza. Először Csenge lett rosszul kedd este, lázzal. Szerda ovi off, Mamma maradt otthon. Én még bementem melózni, de 5kor már a testem hőemelkedéssel, a torkom enyhe fájdalommal jelezte, hogy vége.

Mindezt úgy, hogy eleve menni akartunk Kecsóra, mondván, h elvonulunk a flú elől, én meg ugye leugrok Kalocsára, térdet vizsgáltatni. Utóbbi így aztán over, hiszen lázasan nem ülünk autóba, főleg nem a sofőr helyére. Én csodálatosan néztem ki, enyhén lázasan, félig nyomorékon, Mamma reppelős, ergo fexik egész nap, Csenge szintúgy lázasan, egy kis Nurofenre reagál párórás aktivitással, aztán ő is dől. Miután végigszenvedtük a 4 napot, és sikeresen lefertőztük Krisztót, hazamentünk, elmentünk dokihoz. Csengének egy homeopátiát írtak fel, nekem meg antibiot. Szart se ért, de még az egész következő hetet betegszabin töltöttem, miközben a csajok már csütörtökön rendben voltak. Én se voltam rosszul, csak az a rengeteg takony, azzal mégsem lehet 2napos tréningre menni.

De volt így is elfoglaltságunk. És én is homeora váltottam, úgyhogy most rámegyünk a szövődményekre, mer állítólag ez a flú ebben erős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése