2009. június 5., péntek

vaze, az az én bicajom!

érdekes sztori. megyünk haza Mummával (Magdi néni megint hazavitte Csengét, ami nagyon jó), oszt az utcánk sarkán kifordul egy bicajos fiatal csávó. De kurva ismerős a bicaj, hé, ez nem...?! De! Mummának mondtam, menjen haza, én pedig - miután a döbbenet engedte - elkezdtem emberünk után sétálni. Merthogy csak lengén, lazán, szlalomozva gurult.

Mint kiderült az Attila u. 29-be ment a csajához, és Dávidnak hívják. Vártam. gondoltam, megvárom. Közben pedig bizonyítékot gyűjtök, hívom a rendőröket stb. Tehát felváltva hívtam a rendőrséget, a Decathlon-t, meg Mammát. Míg Mamma kereste a számlát, infót gyűjtöttem. A helyzet:
- rendőr akkor jön ki (érdemben), ha van hiteles doksim egy alvázszámról, amely egyezik az érintett bicajjal,
- a Decathlon-ban nem tudja, csak a főnök megnézni az alvázszámot, és nem is tudják, pontosan hol van (az alvázszám, de végülis a főnököt sem),
- a számlára nem írták rá az alvázszámot, így az valszeg a gépben sincs meg.

Amikor kijöttek párosan a házból - értelemszerűen bicaj nélkül -, akkor még ez az infó nem volt meg, így nem mondtam, tettem semmit. Később, amikor már elpárolgott a tervem, már mindegy volt. Mivel edzés volt, mentem, és gondoltam, a legközelebbi találkozáskor majd megmondom, amit kell. Mert itt ma ebben az országban mást nem lehet tenni. Illetve lehetne, de az nem az én asztalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése