2009. augusztus 14., péntek

egy hét egyedüllét

a 10-i hetet teljesen egyedül töltöttem itthon. kiscsalád vasárnap indult Kecsóra, és mivel ugye szerdán uh, ezért Mamma úgy döntött, h most már leköltözik végre, cuccostul. Már az eshetőségek esetére. Hogy közel legyen. Apa meg készenlétben, cuccok felhalmozva a nappaliban, ha történés van, munkahelyről másfél óra alatt ott vagyok.

Aztán az uh nem mondott semmi extrát, minden rendben, minden a megbeszélteknek megfelelő. Ezen persze meg is lepődtünk, hiszen szinte biztosak voltunk benne, hogy hamarabb jön Zalán, mint a kiírás. De úgy tűnik nem. Mindenesetre hétfőn méhszáj nézés meg ismét ctg. Na majd biztos akkor.

Én meg egész héten dolgoztam, a végére úgy is néztem ki, mint a mosott szar. Az első 3 nap kurvajó volt, toltam, mint állat, sokat haladtunk, sok munka jött be az ablakon, télleg jó minden, zúzunk és terpeszkedünk, mint egy jótékony vírus. Aztán csütörtökre megfáradtam, és már nem volt jó a kiscsalád nélkül. Eltűnt alólam a fő mozgatórugó, a kráft. Már nem volt jó, h nyugi van, és a Sziget sem érdekelt annyira, mint az a kis pikkos. Érdekes, de csütörtökön már egyáltalán nem akartam kimenni, pedig Demon Superior is volt, meg jókat röhögtünk volna a sarki fényen, de nem vonzott már. Így pénteken usgyi, hordozót is beszereltem a kocsiba, meg vittem minden kelléket, amely egy csöpp újszülött esetén kell.

Itthon mindent összeraktam, beleértve a kiságyat meg a pelenkázót is, kisuvickoltam a házat, rend van. Esténként aztán 1-1 teljes, hangosan végignézett film volt a jutalmam, meg iszonytató zabálások a nappaliban, nem beszélve a bömbölő zeznéről. Szóval még ha sok meg csorba is volt, azért jó volt. De nem bánom, h a jövő héten csak 3 nap leszek távol tőlük.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése