2009. augusztus 10., hétfő

nyári élet

Szóval Csengéék feljöttek vissza, Nagyika még péntekig dolgozik, ezért ő csak akkor. Mi meg éltük az életet: apa ment dolgozni reggel, Főnök tettt-vett a pincében, a csajok meg elvoltak a verandán, nagyokat aludtak, Csenge meg randalírozott a kertben, meglátogatta Ursus-t (ő az új kutyus), Márti nénit, meg játszott a vízzel.Én hazajöttem, segítettem, amit tudtam, bevársárlás, cipekedés, ilyesmi.

Pénteken aztán jött Nagyika, így a tiszteletére kerti sütögetést gondoltunk, pénteken haza, irány tekkó, kolbász meg császár, oszt sütögetés az új hiperszuper szardíniai elektro grillel. Aztán hívtuk Pistabáékat, így lehoztam a padlásról a nagy asztalt. Aztán gondoltuk, miért ne szólnánk Márti néninek, na de akkor már Magdi, Pisti. Így aztán nagyon nagy esti evőparti kererkedett, Pistabá felajánlotta a tegeződést. Szóval ilyen nagy volt a hatás, nagyon jó volt a hangulat, nagyon jól éreztük magunkat, jókat nevettünk, jót ettünk mindannyian, jót beszélgettünk.Amikor a kecsegék megjöttek, kurta morcosak voltak, de ez tkp a korona volt a partin.

Származási hely: nyári kerti élet

Másnap aztán nekiestünk a plafon tetőfelújítás nyomán keletkezett hibáinak (én), meg az asztal lefestésének (Főnök). A pincemeló is befejeződött, polcok, asztal, szerszámok "rendben". Csengének Pistabá csinált biciklifogót (porszívó), úgyhogy azt is próbálgattuk. Este meg kivittük a Főnököt (ő nem volt még, hekket se nagyon evett) hekket enni a Rómaira. Csengével etettük a kacsákat (12-t), utána jót kajáltunk (hekk, majd pali), játszótér, hajók, ilyesmi. Vasárnap aztán ebéd után a kiscsalád hazament mindenestül, megtelt rendesen a kis piros autó, és megkezdődött a Várakozás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése