2010. szeptember 2., csütörtök

első nap az oviban

ma megvót az ovi restart. igazán annyira rég vót má ovi, h fel se fogtuk. de sznte minden rutinszerűen ment. Andiék ma mentek vissza, délben, előtte elvittük őket a Kölökparkba, hogy fáradjanak, remélem sikerült. Persze Melissa elhagyta a gyűrűjét, amit Csenge magától ajánlott fel neki, mondván, hogy aki messze megy, annak ad egy gyűrűt. De majd megkeressük.

Délután már alig vártam, h hazaérjek, hogy megtuggyam, mi vót az oviban, de Csenge nem volt otthon. Ugyanis Angéláékhoz mentek Fédrával. Beindult az ovi alatti őrületszezon. Holnap Fédráékhoz mennek, aztán a múltkori ottalvás sikerességéből indulva szombatra megint ott aludna Csenge. Meglássuk, a délutáni alvás már sikerült, de az esti egyszer már nem. Mindenesetre Fédra máshol nem akar aludni, ez egyértelmű. Viszont azon kívül, hogy 2 új Márt jöt a csoportba a meglevő 2 Márk mellé, mást nem tudtam meg.

Közben, mikor hazaértem, Márti nénivel beszéltünk a kapuban, és most még direktebben jeleztem, hogy a köcsögéket (Márti nénivel beszéltünk) bohócnak tartjuk. Erre kecsegné megfordult, és mondta, h "vicces" (felháborodott láthatóan), aztán beköpött a főköcsögnek. Az ott pampogott, oszt amikor kimentem, mondta, h nem kell komolyan venni, amit egy paprikajancsi (én) mond. Erre mondtam, h a majmokra se kell figyelni, ennyiben maradtunk. Mára. De beindult a szócsata, leereszkedtem a szintre, de hát ez van, elfárad az ember ovi nélkül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése