2012. január 12., csütörtök

lánc

na ma reggel 5-re Zalán full lázas lett, aztán hányt egyet. Tök király. Csenge irány uszoda, ezért aztán ovi, mert jól volt. Én még egy napot toltam itthon, reggel igen rosszul néztem ki, no meg felfúvódtam, mint egy léggömb. Így aztán megint itthonról, mivel a tegnapi nap otthonimeló nagyon jól sikerült, mert nagyon jól haladtam. De ma is, 2 nap alatt sikerült behozni csomó dolgot, teljesen elgondolkodtam azon, hogy akár el is lehet költözni, mi a francnak bejárni, ott csak az a rengeteg időbaszó míting van. Mondjuk így is megtaláltak a kérésekkel, de igazán szerintem senkinek sem tűnt fel, hogy nem esz ott a fene. :) Az egyetlen baj az, h menni kell a gyerekekért, így egy jó délutáni szunya nem férne bele. :) Zalán már délutánra jobban lett, valóban csak egyhányásos ez a cucc, már nem először toljuk ezt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése