2012. október 27., szombat

Fészek reloaded

Na már vagy egy hónapja megy az agyamban az, h el kéne költözni. Nem messze, csak ahol saját a kert, más nincs ott, lenne kutyus, cicus, meg nagy ház, emelet, minden gyereknek saját szoba. Mindez elérhetô áron. Át is néztem a hirdetéseket a kerületben, többször is. El is cangáztam/tunk sok helyre. Végülis két hely van, ami teccik: az egyik a megyeri rész (itt található a kerti póni is, csendes, családi házas környék), a másik meg a Fóti úttól északra fekvô rész. Ès a vicc, h 30 milláért lehetne is fain házat venni. Nade. Otpbe elmentem, a lakáscserehitelprogram egy nagy átcseszés, több ponton is rámutattam, h a netes leírás félrevezetô, de elnézés helyett csak kifogásokat hallottam. Szóval csak úgy tudunk költözni, ha ezt elôbb eladjuk. De elôtte ki kell fizetni ezt a jó kis hitelt (6% kamat, mínusz évi 120e kamattámogatás!), vagy áttenni másik lakásra (ez nem alternatíva sajnos). Tehát valószínûbb az, h meg kell válni a hiteltôl, ami ugye nagy bukó (ki kell számolni). Ezért is, úgy döntöttünk, h egyelôre a gyerekeknek átadjuk a nagyobb szobát, az jó lesz egykét évig, aztán meg már kisebb a bukó is. De fontos, h jó kis nyugis ház ez, ahhoz képest, h miket lehet kapni 20tól 30 milláig itt a kerületben. Persze nem feledem a vécsey utcai, cukrászdai kecót se, de errôl majd máskor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése