2012. november 16., péntek

tesióra egy

Nagy móka volt pénteken a nyílt tesióra. A torokfájásom miatt sajnáltam is a csütörtöki napközi tanulóórát, de sajnos nem bírtam volna. Az énekre meg nem is voltam kíváncsi, gondolom más sem, mert Gabi néni meg is jegyezte, hogy na bizony sokan kimaradtunk az énekről. :)

Szóval nagyon élveztem a tesiórát, Csenge is nagyon virgonc volt, nagyon várta, hogy menjek, láttam, hogy rettenetesen fontos neki. A gyerekek is viccesek voltak, megbolondultak a szülők jelenlététől, ahogy kell. Jót rohangálnak, sikoltoznak, tetszik nekik, de hát nem is vagyok meglepve. Többször nagyon jót nevettem, annyira viccesek voltak, meg hát tipikusak is, mind a fiúk, mind a lányok. Nem is értem, más csak unottan nézte az egészet, szerintem rettenetesen vicces volt, sokszor nehéz volt nem felröhögni (nem rosszindulatból, hanem mert mókáztak).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése