2012. november 16., péntek

tesióra kettő

Aztán amikor jöttek a fix gyakorlatok (azaz a korlátok), na ott ledöbbentem. Már azon, hogy mennyien lógnak, Csenge meg nem, pedig ő ugye anno a tornán is sokat lógott, nagy arccal. Itt csinálta tisztességgel, a gyerekek ötöde meg tojt mindenre. A fiúk különösen zakkantak voltak, fekvőtámaszokat és egyéb gyakorlatokat csináltak, mert ugye nekik az óra túl kevés. :)

És megindító is volt egyúttal, hogy láttam sok olyan gyerköt, akik olyan kis szerencsétlenek, mint én anno. És csinálják tisztességgel, de akkor is nehezebb dolguk lesz, mert lapítani fognak végig, és színtelennek tűnnek a kergék és zajosak és szépek között.

Gabi néni pedig behívott, hogy ha már úgyis felajánlottam a segítségemet (hogy szerzek pénzt vízszerelőre, oszt csináljuk meg a wc-t), akkor oldjam meg a projektortartót és annak felszerelését a plafonra. :) Kösz. :) Szerencsére ott volt Boróka apukája is, ő a fúrást előre elvállalta, úgyhogy én meg ráereszkedem a cuccok beszerzésére és a szervezésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése