2012. november 4., vasárnap

Tûzôgép

Ma összefutottunk Gyöngyusszal és cserfes kislányával a teszkóban. Jót dumálgattunk, a csirke tök jó fej volt. Mondtam, h menjen a játékosztály felé, ott Mamma is van. Ott tudtam meg, h kirúgták egy hónapja. Pedig ugye kint volt a csajokkal a recepción. Tehát minden nap ott megyünk el, akárhányszor az utcáról beesünk. De így nagyon égô volt. Persze ott van nagy rotálás, meg az elmúlt 2 7ben eleve alig voltam bent, de akkor is. Egyrészt hogy mutyis lány jött helyette, másrészt nem is írta meg senki. Harmadrészt az olyan nihilista köcsögök, mint én, meg nem is veszik észre, ha valaki nincs ott, ahol még tegnap ott volt. Hát ennyi. Elgondolkodtató. Mondtam, h én eleve arra asszociáltam, h visszakerült az irodába a helyére. Áh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése