2012. január 26., csütörtök

Büntetőügy 3: Győzött az igazság (már megint) part1

A múltkori tárgyalás annyira sikeres volt, annyira Pistabá mellé állt az igazság, hogy már én is erősen reménykedtem, hogy nyerni fog(unk). Az ügyvéd már a múltkor is aszonta, h innentől páholy, végignézhetjük, hogy elítélik a Steinert.

Hát így jelentünk meg, semmi készülődés, előtte nuku megbeszélés. A Köcsögék láthatóan tele voltak bizalommal, de mint kiderült, ezek télleg azt hitték, h nekik van igazuk, és átbaszhatják az idétlen teóriáikkal a bírót, az ügyészt, meg mindenkit. Az ügyvéd mondta, h ez gyors lesz, én azért két és fél órára tippeltem. Nagyjából be is jöttem. Szinte percre pontosan megjósoltam, h az előző tárgyalás jegyzőkönyvével fog elmenni egy óra. Kiderült, h nem azt küldték el, amit kellett volna, újranyomtatás, módosítási kérelmek stb. Pont egy óra volt. Itt már ugye a Köcsög sem tudott sokat módosíttatni, hiszen nagyrészt a szakértői vélemények voltak kifejtve szó szerint, azon ugye nehéz. Azon kívül mindenbe belekötöttek, de hát nem volt lényeges.

Aztán jöttek a védőbeszédek. Elsőként a Köcsög és zombiügyvédje. Kifejtette, hogy az alábbiakat kell a T. Bíróságnak figyelembe vennie:
- Pistabá vallomása zavaros és hiányos. 3-4 féle verziót mondott el a záporozó kérdésekre, illetve a korábbi vallomásaiban. Tehát a szavahihetősége megkérdőjelezhető.
- Elhazudta, hogy a Köcsög az elszenvedett sérüléseit igazolta, ráadásul konzekvensen ugyanazt mondta mindig. Ezért nagyon szavahihető. (!)
- Elhazudta, hogy Pistabá fenyegette a Köcsögöt, h szétveri a fejét, ráadásul az első tárgyaláson elszólta magát, hogy igazán sajnálja, h nem sikerült szétkúrni a Köcsög fejét, plusz a Köcsögné is hallotta máskor, hogy fenyegette a Köcsögöt (biztosan hiteles). Ezért a sérülés-okozási szándéka nyilvánvaló.
- Elhazudta, hogy a Köcsög nyugodt ember, aki csak rendet akar tartani a Társasházban, de a közös képviselő és férje akadályozzák, pellengérre állítják, hazugságokat terjesztenek, akadályozzák, és nem képesek rendet tartani. Itt ezen a ponton nagyon eldurrant az agyam, sztem meccs-pulzusom lett, csóváltam a fejem, pofákat vágtam, a Köcsögné rám is nézett keményen, én meg odasúgtam neki, h nevetséges. Kurvára idegesítő, amikor koppanós hazugságokat mondanak rólad, de nem tucc felállni, és odaordítani, hogy "tebarom, nehazuggyá egyfolytában, a kurvaanyád, minden szavad hazugság, vissza lehet olvasni a korábbi bírósági határozatokból, kérdezzmegbárkitazuccában, fosagyúügyvéd, elhitted a köcsögnek minden szavát, oszt vissza kell mondanod szó szerint, különben a Te fogadat is kiveri, mint a feleségéét". Hát bazmeg, alig-alig bírtam ki, néztem erősen a padlót, csóváltam a fejem, és fenti mondatokat égettem a homlokom falára, belülről. Néztem én közben az ügyvédnő arcát, hátha felém néz, de nem nézett. Mindegy. Még úgyis jött egy csattanó:
- Eltévedte (mármint jogilag), hogy a baseball ütő bizony életveszélyes eszköz, birtoklása törvénybe ütköző, szóval Pistabá igenis bűnös emberölési kísérlet miatt.

Itt esett le, h a Köcsög így találta ki az egészet: - Juszt Laci műsorában látta az embert, aki elesett magától, és összezúzta magát hat helyen, hát ezt biztos beveszi a világ, hogy Pistabá is így tett. - Mivel baseball ütőt zsákmányolt, gondolta, hogy habár megverte az illetőt csúnyán, rávarrható egy életfogytiglan a másikra, hisz fényképeket is vett a sérüléseiről. Na de hogy ez az elmélete mekkora bukó lett, ezt nem gondolhatta (vö.: "deezcsoki").

Ekkor jött a mi ügyvédünk. Kifejtette (igen vehemensen), hogy az alábbiakat kell a T. Bíróságnak figyelembe vennie:
- Steiner ütött, ezt két szakértő is egyhangúan, egyszerre, egymástól függetlenül is megerősítette, sőt a Köcsög fényképeiből is ezt erősítették meg. Ennek ellenére ő nem vallotta be ezt.
- Köcsög vallomása nemcsak emiatt gázos, hanem nem is igazolható minden sérülés, amit összehordott.
- Leiskolázta az ügyészséget, aki mindkét felet vádolta. Hiszen nem lehet ebben a helyzetben bűnös mindkét fél. Hogy miért is?
- Miután a Köcsög ment oda Pistabához, és a sufni felé orientálódtak (ez mindkét vallomásból kitűnik), ráadásul a Köcsög ütött, ezért Pistabá (akinek vallomása ugye már tisztán láccik, hogy 100%-ban igazolható, szakértők által) jogos védelmi helyzetbe került. Hiszen támadólag lépett fel a Köcsög, ütött is, be is szorította egy szűk helyre, ekkor pedig jogos az, hogy az ember a kezébe akadó tárggyal - még ha az egy ütő is - megvédje saját testi épségét, és elhárítsa a támadást.
Tehát Steinert ítéljék el, Pistabát pedig mentsék fel. Mindezt ultra határozottan, kereken.

Eztán még a Köcsög is elmondhatta százszor hallott véleményét, hogy az egész világ a tanúja, nem igaz, hogy nem értik meg, illetve ne bántsák Pistabát nagyon, nem akar neki igazán rosszat. (értsd, életfogytiglannál lehet neki enyhébb bünti). :) Ami vicc, hogy a Köcsög ügyvédje is reagált egyet még, felolvasott egy cikkelyt a baseballütő birtoklásáról. Mint kiderült, ez a cikkely már hatályon kívül volt. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése